mål :)

Idag så har kag varit ute och skrittat på gia :)
Nu har ju snön också kommit hit, ''klibbsnö'' så det är som inte det bästa ridvädret eftersom hästarna får styltor under fötterna :/ Men snösulor hjälper ju bra och gia ska alldeles snart skos och då sätter vi dit de :D
Vi skrittade iallafall en liten sväng i skogen och det var rikigt mysigt, barbacka :)

Mål för mig & Gia år 2010:

*
Ska ta reionalt kort så då tävlar vi det.
* Starta dressyrtävlingar.
* Starta LA hoppning.
Det där är som de jag har på tankarna just nu, kommer kanska dit något mera också:D

Gia i första snön:





sommaren 2009:






har köpt en ny ridhjälm också:
 

vilka av dessa ridstövlar tycker ni är snyggare?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Amanda! Gud vila härliga mål! tror absolut att ni kommer att uppfylla dem tsm! Måste bara säga det ifall jag inte gjort det men du är bättre än mig på att klippa stubb, hon blev skit cool i det :) Fina bilder och kul med lite uppdatering, saknar henne otroligt mkt, hon var en ängel för mig som nu fått chansen att göra dig lycklig!



Kram / Frida Ps. tycker tretorn advance är snyggast! ;) Ds.

2009-11-08 @ 22:31:33
Postat av: mye

pieer ;)<3

2009-11-17 @ 15:15:44
URL: http://myen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0