dressyr

Det har ju varit nyår och då säger man att gia är 12 år :) Grattis gia :D'
Hon fick ett knäckebröd med massa äpplen & morötter på, det tyckte hon om!

Igår var jag på royal och köpte lite saker till Gia.
ett mossgrönt fleectäcke, och en mossgrön bucas grimma + ett par skydd som jag beställt hade kommit. Dom är marinblå.

Idag red jag dressyr på ridhuset.
Jag prövade Lollos dressyrsadel, och den passade jättebra :) Snart ska jag köpa en egen dressyrsadel, funderar på att köpa en mörkbrun, men vet inte ännu =)
Det gick iallafall jättebra, red mycket åttvolter och serpentiner, även en del övergångar., halt-trav-skritt-halt-skritt-tarv.. osv..
Efteråt så duschade jag henne, hon stod och njöt=]
Imorgon ska jag ut på en skrittsväng i skogen!

>Här kommer nån bild från idag.

träning! =)


Nyduschad, och just fått på sig sin fleec med hals :)



Kommentarer
Postat av: Margit Håkansson

Vad hon ser fin ut lilla Giafía! Så roligt att hon fick det så bra hos sin nya matte. Hon är ju bara världens goaste ponny. Pussa o krama henne från Margit o Frida (som köpte henne från Stockholm som 5-åring)

2010-01-09 @ 23:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0